مقالات آرشیو خبر ها
نگرانی از مرگ ذهنی بازیکنان ! به این گزارش می توانید اعتماد کنید

نگرانی از مرگ ذهنی بازیکنان ! به این گزارش می توانید اعتماد کنید

در این بخش، با خلاصه‌ ای از گزارش مفصل توتواسپورت درباره‌ی عقاید مدیران یوونتوس درباره‌ی ساری سرمربی تیم تورینی در خدمت شما هستیم و این گزارش توسط شخص سردبیر، گوییدو واچاگو نوشته شده و به این گزارش می‌توانید صد در صد اعتماد کنید.

 

یوونتوس از ساری انتظار دارد که در مقابل لیون یک تیم متزلزل نباشد و با قاطعیت صعود کند. نشانه‌ای از تغییر مربی وجود ندارد اما در صورت حذف مقابل لیون، ساری در مخمصه‌ی بزرگی خواهد بود.

 

در ادامه:

 

جدا از بازی با لیون، مدیران همه‌ی جنبه‌های ساری را قضاوت خواهند کرد. آنیلی از این که در پیچیده‌ترین فصل این چند سال ساری توانست اسکودتو را به دست بیاورد، راضی هستند. از این که مدل بازی موفق به مرکزیت دادن به رونالدو شده بسیار خرسند هستند و همچنین از این که دیبالایی که پارسال قرار بود با 50 میلیون به فروش برسد، را به یک ابرستاره تبدیل کرده و رشد رابیو و دلیخت را با صبوری تکمیل کرده است.

 

وی ادامه داد:

 

بزرگترین نگرانی، مسئله مرگ ذهنی بازیکناست. یوونتوس امسال در بازی‌های زیادی پیروزی‌های خوبی را به خاطر دست کم گرفتن از دست داده و این چیزی است که هرگز در طول فصل حل نشده و آنیلی به شدت از این بابت ناراحت است.

 

خط دفاعی:

 

درباره‌ی دفاع نگرانی خاصی از سوی مدیران وجود ندارد. مشکل اصلی مصدومیت کیلینی و دمیرال بوده که باعث شده کار دلیخت و بونوچی سخت تر از قبل شود. در کل در حضور دلیخت ― بونوچی یوونتوس از لحاظ دفاعی خوب بوده است؛ یک سری نارسایی‌ها وجود داشته اما بیشتر به خاطر تغییر سبک می باشد که قابل قبول است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: